Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 924629" data-attributes="member: 47005"><p>Äntligen en tråd som är värd att skriva i.</p><p></p><p>Jag skulle ärligt talat säga att ni alla har rätt! Kritiken av ÅS är i stora drag befogad även om jag personligen tycker att det finns betydligt viktigare saker än google translate grejjen att gnälla över. Listan kan göras lång och 75% av innehållet i tidningen är för mig totalt ointressant. Dock så är jag ganska säker på att större delen av ÅS läsare uppskattar tidningen vilket ändå måste ses som det primära ämnet i disskutionen angående tidningens kvalitet. Självklart fyller den en funktion för massor av människor. Dessutom tycker jag många av artiklarna är både välskrivna och intressanta. </p><p></p><p>Att tidningen är fullmatad med reklam känns hyffsat störigt men jag antar att lösnummer inte betalar skidresor.</p><p></p><p>Jag vet att de flesta skulle göra vad som helst för att få jobba på tidningen så att det inte bottnar en viss avundsjuka i disskutionen är bullshit. </p><p></p><p>Jag måste också påminna pöbeln om att ÅS måste ses som en hyffsat friåkningsinriktad tidning vilket de flesta idioter här inne borde älska. </p><p></p><p>Jag har dock hittat en ny vinkel på detta beaf! På ÅS hemsida kan man läsa att "Webbplatsen akaskidor.se är Sveriges snabbast växande skidsajt." När går de om Freeride??? Kommer vi få se Glisseur VS Johan i en octagon inom en snar framtid? Ola Melin som sekond i ena hörnet och Patrik Leje i den andra?</p><p></p><p>Ding ding, let´s get ready to ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmbbbbbbllllllleeeeeeeee!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 924629, member: 47005"] Äntligen en tråd som är värd att skriva i. Jag skulle ärligt talat säga att ni alla har rätt! Kritiken av ÅS är i stora drag befogad även om jag personligen tycker att det finns betydligt viktigare saker än google translate grejjen att gnälla över. Listan kan göras lång och 75% av innehållet i tidningen är för mig totalt ointressant. Dock så är jag ganska säker på att större delen av ÅS läsare uppskattar tidningen vilket ändå måste ses som det primära ämnet i disskutionen angående tidningens kvalitet. Självklart fyller den en funktion för massor av människor. Dessutom tycker jag många av artiklarna är både välskrivna och intressanta. Att tidningen är fullmatad med reklam känns hyffsat störigt men jag antar att lösnummer inte betalar skidresor. Jag vet att de flesta skulle göra vad som helst för att få jobba på tidningen så att det inte bottnar en viss avundsjuka i disskutionen är bullshit. Jag måste också påminna pöbeln om att ÅS måste ses som en hyffsat friåkningsinriktad tidning vilket de flesta idioter här inne borde älska. Jag har dock hittat en ny vinkel på detta beaf! På ÅS hemsida kan man läsa att "Webbplatsen akaskidor.se är Sveriges snabbast växande skidsajt." När går de om Freeride??? Kommer vi få se Glisseur VS Johan i en octagon inom en snar framtid? Ola Melin som sekond i ena hörnet och Patrik Leje i den andra? Ding ding, let´s get ready to ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmbbbbbbllllllleeeeeeeee!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp