Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 924646" data-attributes="member: 83225"><p>Hehe, nae då man får säga hur mycket man vill. Jag var mest bara nyfiken på vad du försöker uppnå. Alla får uttrycka vad katten de vill men om man vill bli tagen på allvar och att någon ska ta ens kritik på allvar så är det ju klart att det underlättar om kritiken är konstruktiv. </p><p></p><p>Sen kan vi ju fråga oss varför man skulle läsa Åka Skidor? För min del så skulle jag bara läsa den för att få läsa om schyssta resor. Sen vore det förstås trevligare att läsa om lite annorlunda ställen där inte så många varit än. När det gäller prylar så får man så bra hjälp här så tidningar känns lite förlegat. Varför du envisas med att läsa den om den nu gör dig så upprörd är ju en mer intressant fråga. Iof är det ju inte helt ovanligt att människor kan gilla att utsätta sig för lite självtortyr. Jag själv hatar att titta på SVT Debatt, eftersom jag blir så irriterad på alla idioter, men lik förbaskat så sitter jag där ibland och kan inte sluta titta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 924646, member: 83225"] Hehe, nae då man får säga hur mycket man vill. Jag var mest bara nyfiken på vad du försöker uppnå. Alla får uttrycka vad katten de vill men om man vill bli tagen på allvar och att någon ska ta ens kritik på allvar så är det ju klart att det underlättar om kritiken är konstruktiv. Sen kan vi ju fråga oss varför man skulle läsa Åka Skidor? För min del så skulle jag bara läsa den för att få läsa om schyssta resor. Sen vore det förstås trevligare att läsa om lite annorlunda ställen där inte så många varit än. När det gäller prylar så får man så bra hjälp här så tidningar känns lite förlegat. Varför du envisas med att läsa den om den nu gör dig så upprörd är ju en mer intressant fråga. Iof är det ju inte helt ovanligt att människor kan gilla att utsätta sig för lite självtortyr. Jag själv hatar att titta på SVT Debatt, eftersom jag blir så irriterad på alla idioter, men lik förbaskat så sitter jag där ibland och kan inte sluta titta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp