Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 925208" data-attributes="member: 13861"><p>Om du går tillbaka i tråden så ser du att jag redan svarat på flera håll, men du kanske inte orkade läsa så långt? </p><p></p><p>Det är synd att Shane, AKA Pain MacSchlonkey, AKA Sauzer Boy, inte finns bland oss längre och kan dra ut den gigantiska telefonstolpe som sitter uppkörd i mer eller mindre hela skidvärldens kollektiva bakdel. Hur i hela h-vete kunde vi alla bli så här anala när det enda vi ville från början var att åka lite puder, dricka hojt och ragga på det motsatta könet på après skin? </p><p></p><p>Men, nåväl. Jag har tyvärr inte tid att veckla ut orden mer just nu hur mycket jag än vill och har lust att säga. Jag sitter fast på jobbet med en deadline och skriver för sagda och kollektivt hatade publikation. Jag vet att flertalet personer här inne tycker att mitt arbete och det jag håller på med suger röv så jag kan ju lika gärna fortsätta att skriva rappakalja som arma extreme skiers som Blide och Lowe71 tvingas läsa under pistolhot av Keyser Söze.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 925208, member: 13861"] Om du går tillbaka i tråden så ser du att jag redan svarat på flera håll, men du kanske inte orkade läsa så långt? Det är synd att Shane, AKA Pain MacSchlonkey, AKA Sauzer Boy, inte finns bland oss längre och kan dra ut den gigantiska telefonstolpe som sitter uppkörd i mer eller mindre hela skidvärldens kollektiva bakdel. Hur i hela h-vete kunde vi alla bli så här anala när det enda vi ville från början var att åka lite puder, dricka hojt och ragga på det motsatta könet på après skin? Men, nåväl. Jag har tyvärr inte tid att veckla ut orden mer just nu hur mycket jag än vill och har lust att säga. Jag sitter fast på jobbet med en deadline och skriver för sagda och kollektivt hatade publikation. Jag vet att flertalet personer här inne tycker att mitt arbete och det jag håller på med suger röv så jag kan ju lika gärna fortsätta att skriva rappakalja som arma extreme skiers som Blide och Lowe71 tvingas läsa under pistolhot av Keyser Söze. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp