Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 925267" data-attributes="member: 120579"><p>Målgrupp hos Åka Skidor?</p><p>Med barn på sina resor så blir det nästan alltid piståkning allt ut i skogen, parken.</p><p>Får ytterst sällan chansen att åka orört puder.</p><p>Old school så byggde vi stora hopp och trixade efter dåtidens alla konster, vi plöjde puder med 2 meters lagg med ruskigt smal midja.</p><p>Tiden har gjort att man fått en och annan skada, men glädjen att åka finns alltid.</p><p>Carving kom lämpligt för mig då man börjat bli mätt på åkningen med 2meters laggen, det gav mig en ny start då det blev liksom nått nytt..</p><p>Tidningens innehåll passar kanske inte in fullt ut för mig heller men det skapar ett otroligt sug efter att åka.</p><p>Jag har aldrig varit avundsjuk på deras gratis resor, det är ju deras jobb.</p><p>Jag resjobbade i 6 år och man längtar hem till nära och kära.</p><p>Jag är hänger kanske 5 ggr i veckan på freeride. </p><p>Det stod tidigare att dom som läser tidningen inte är på freeride.</p><p>Freeride har grymma video klipp som är riktigt beroende framkallande, tidningen är trevlig läsning och visst jag kanske är ensam att tycka tidning är en tidning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 925267, member: 120579"] Målgrupp hos Åka Skidor? Med barn på sina resor så blir det nästan alltid piståkning allt ut i skogen, parken. Får ytterst sällan chansen att åka orört puder. Old school så byggde vi stora hopp och trixade efter dåtidens alla konster, vi plöjde puder med 2 meters lagg med ruskigt smal midja. Tiden har gjort att man fått en och annan skada, men glädjen att åka finns alltid. Carving kom lämpligt för mig då man börjat bli mätt på åkningen med 2meters laggen, det gav mig en ny start då det blev liksom nått nytt.. Tidningens innehåll passar kanske inte in fullt ut för mig heller men det skapar ett otroligt sug efter att åka. Jag har aldrig varit avundsjuk på deras gratis resor, det är ju deras jobb. Jag resjobbade i 6 år och man längtar hem till nära och kära. Jag är hänger kanske 5 ggr i veckan på freeride. Det stod tidigare att dom som läser tidningen inte är på freeride. Freeride har grymma video klipp som är riktigt beroende framkallande, tidningen är trevlig läsning och visst jag kanske är ensam att tycka tidning är en tidning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp