Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 925698" data-attributes="member: 118552"><p>Är en gammal gubbjävel som prenumererar på Åka Skidor. Tycker att den kommersiella kopplingen till diverse nystartade och gamla firmor i branschen lyser igenom. Påminner lite om hur hifitidningar recenserar efter annonskontot. Sen känns Åka Skidor lite trött, men visst hur mkt kan det varieras... skrivningen om skidåkning...i senaste numret var det lite konstiga uppgifter om diverse skidorter, det borde haft en bättre redaktör. Uppgifterna om Zermatt och Schwartztour var tokiga, man åker väl ändå inte över Plateau Rosa för att komma dit... sen är det inte så hög åkning som en del ville påskina, det är Klein Matterhorn, men åkningen där är ju bara en (1) brant och sedan transport. Resten av Zermatt är respektingivande höjder men inte är det 4000 meter... </p><p>Allmänt sett så tycker jag Åka Skidor har tappat terräng och initiativ inte minst när det finns Freeride där allting dyker upp 2-3 år innan det kommer i Åka Skidor. Fast jag tecknade visst ett nytt abonnemang, undrar varför?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 925698, member: 118552"] Är en gammal gubbjävel som prenumererar på Åka Skidor. Tycker att den kommersiella kopplingen till diverse nystartade och gamla firmor i branschen lyser igenom. Påminner lite om hur hifitidningar recenserar efter annonskontot. Sen känns Åka Skidor lite trött, men visst hur mkt kan det varieras... skrivningen om skidåkning...i senaste numret var det lite konstiga uppgifter om diverse skidorter, det borde haft en bättre redaktör. Uppgifterna om Zermatt och Schwartztour var tokiga, man åker väl ändå inte över Plateau Rosa för att komma dit... sen är det inte så hög åkning som en del ville påskina, det är Klein Matterhorn, men åkningen där är ju bara en (1) brant och sedan transport. Resten av Zermatt är respektingivande höjder men inte är det 4000 meter... Allmänt sett så tycker jag Åka Skidor har tappat terräng och initiativ inte minst när det finns Freeride där allting dyker upp 2-3 år innan det kommer i Åka Skidor. Fast jag tecknade visst ett nytt abonnemang, undrar varför? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp