Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 925782" data-attributes="member: 44806"><p>Jag blev faktiskt upprörd när man har tjejtema och istället för att visa bilder på skön åkning av duktiga tjejer väljer modellbilder. Gärna med omotiverad hudexponering. Så jävla stenålders!</p><p>Och skidtesterna är fan världens sämsta. Jag kan t.ex. inte tänka mig någon annan blaska som testar rockerskidor utan att över huvud taget berätta om det är tiprocker, fullrocker, trestegsrocker eller hur skärningen ser ut. Så fruktansvärt oseriöst. Jämför man med Fri Flyts tester inser man hur samma eller mindre utrymme i tidningen kan innehålla oändligt mycket mer information.</p><p>Visst - hur skidan känns på snö kanske är viktigast men inte ens det beskriver man ju med särskilt många ord. Citaten får breda ut sig istället för att gå in mer på hur ingången till svängen känns eller hur skidan hanterar gammalt uppkört puder eller skogsåkning.</p><p>Men vad ska man förvänta sig av en tidning som utnämner sig själva till världens bästa skidtidning baserat på ett citat av en engelsman. Förstår karln ens svenska? Det var det mest underhållande i hela numret...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 925782, member: 44806"] Jag blev faktiskt upprörd när man har tjejtema och istället för att visa bilder på skön åkning av duktiga tjejer väljer modellbilder. Gärna med omotiverad hudexponering. Så jävla stenålders! Och skidtesterna är fan världens sämsta. Jag kan t.ex. inte tänka mig någon annan blaska som testar rockerskidor utan att över huvud taget berätta om det är tiprocker, fullrocker, trestegsrocker eller hur skärningen ser ut. Så fruktansvärt oseriöst. Jämför man med Fri Flyts tester inser man hur samma eller mindre utrymme i tidningen kan innehålla oändligt mycket mer information. Visst - hur skidan känns på snö kanske är viktigast men inte ens det beskriver man ju med särskilt många ord. Citaten får breda ut sig istället för att gå in mer på hur ingången till svängen känns eller hur skidan hanterar gammalt uppkört puder eller skogsåkning. Men vad ska man förvänta sig av en tidning som utnämner sig själva till världens bästa skidtidning baserat på ett citat av en engelsman. Förstår karln ens svenska? Det var det mest underhållande i hela numret... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp