Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 925878" data-attributes="member: 40931"><p>"viktiga samhällsfrågor"... vilket struntprat! Att du gav dig in i feminist-vs-ÅS-debatten är ju uppenbart av den enkla anledningen att du blev serverad en förevändning att skriva ytterligare negativa åsikter om tidningen. </p><p></p><p>Om jag tolkar det hela rätt, hatar du ÅS, ett gäng bra skidorter, heliskiing mm och nu alla akademiker från 80-talet. </p><p></p><p>Finns det någonting du gillar? Jag råder dig att ta lite time off från allt hatande och göra nåt du tycker om. Flugfiske skall vara avkopplande och så slipper du säkert träffa massa folk också om du inte vill. </p><p></p><p>P.s. Att folk tjatar om dig på konstruktiv kritik, är inte för att dom vill vara elaka eller att det är ett modeord man drar till med för att sänka dina åsikter. Snarare vill man ju hjälpa dig att föra fram dem. För som det är nu går det ju inte så bra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 925878, member: 40931"] "viktiga samhällsfrågor"... vilket struntprat! Att du gav dig in i feminist-vs-ÅS-debatten är ju uppenbart av den enkla anledningen att du blev serverad en förevändning att skriva ytterligare negativa åsikter om tidningen. Om jag tolkar det hela rätt, hatar du ÅS, ett gäng bra skidorter, heliskiing mm och nu alla akademiker från 80-talet. Finns det någonting du gillar? Jag råder dig att ta lite time off från allt hatande och göra nåt du tycker om. Flugfiske skall vara avkopplande och så slipper du säkert träffa massa folk också om du inte vill. P.s. Att folk tjatar om dig på konstruktiv kritik, är inte för att dom vill vara elaka eller att det är ett modeord man drar till med för att sänka dina åsikter. Snarare vill man ju hjälpa dig att föra fram dem. För som det är nu går det ju inte så bra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp