Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gahnis" data-source="post: 979949" data-attributes="member: 46117"><p>Ja, egentligen borde man väl inte kasta sig in en tråd som ser ut som den här.</p><p>Den är dessutom ganska gammal, men jag bidrar med min åsikt ändå..</p><p></p><p>Jag är trogen ÅS prenumerant. Har varit det i många år, och kommer att vara det i många år framöver.</p><p>Detta av anledningen att jag helt enkelt gillar när blaskan dimper ner i brevlådan.</p><p>Och varför gör jag då det tro?</p><p>Jo, jag gillar att få ett stycke tidning som behandlar mitt största intresse, nämligen skidåkning.</p><p>Jag gillar skidåkning. Jag gillar det oerhört mycket.</p><p>Mitt begär både vad gäller själva utövandet och de prylar som rör skidåkning är mer eller mindre maniskt.</p><p>Jag tror att det är ungefär så som de flesta besökare på detta forum fungerar.</p><p>Det är också därför jag läser tidningen.</p><p></p><p>Kritik och åsikter kan absolut vara bra, men i en del fall bland de mest kritiska rösterna mot ÅS undrar jag om inte den bästa lösningen för dessa läsare att helt sonika inte läsa..</p><p>Om man nu stör sig något så oerhört mycket på ÅS så är det väl bara att byta litteratur..</p><p></p><p>Jag kommer att fortsätta läsa, även om det kommer ytterligare ett reportage om CMH.</p><p>Troligen blir jag också förbannad, men inte för att reportaget är dåligt utan för att jag själv inte susar ner för samma berg..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gahnis, post: 979949, member: 46117"] Ja, egentligen borde man väl inte kasta sig in en tråd som ser ut som den här. Den är dessutom ganska gammal, men jag bidrar med min åsikt ändå.. Jag är trogen ÅS prenumerant. Har varit det i många år, och kommer att vara det i många år framöver. Detta av anledningen att jag helt enkelt gillar när blaskan dimper ner i brevlådan. Och varför gör jag då det tro? Jo, jag gillar att få ett stycke tidning som behandlar mitt största intresse, nämligen skidåkning. Jag gillar skidåkning. Jag gillar det oerhört mycket. Mitt begär både vad gäller själva utövandet och de prylar som rör skidåkning är mer eller mindre maniskt. Jag tror att det är ungefär så som de flesta besökare på detta forum fungerar. Det är också därför jag läser tidningen. Kritik och åsikter kan absolut vara bra, men i en del fall bland de mest kritiska rösterna mot ÅS undrar jag om inte den bästa lösningen för dessa läsare att helt sonika inte läsa.. Om man nu stör sig något så oerhört mycket på ÅS så är det väl bara att byta litteratur.. Jag kommer att fortsätta läsa, även om det kommer ytterligare ett reportage om CMH. Troligen blir jag också förbannad, men inte för att reportaget är dåligt utan för att jag själv inte susar ner för samma berg.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp