Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 979988" data-attributes="member: 13861"><p>Skidtestet är 100% neutralt, det finns ingen som helst hänsyn till annonsörerna i omdömena även vad vissa konspirationsteorier på det här forumet vill påstå. Däremot är urvalet delvis baserat på dom märken som säljer mest i Sverige, helt enkelt för att vi måste begränsa oss och inte kan ha med hur många skidor som helst i varje kategori. Men att vi skulle sälja ut resultaten i förväg? Det är rent, kvalicerat bullshit (ursäkta uttrycket). Några leverantörer frågade mig om dom kunde få se resultaten innan tidningen kom ut, inget annat än det. Många andra skidtidningar gör precis samma sak, typ Powder, Skiing, Fri Flyt osv. Inget konstigt med det. </p><p></p><p>För övrigt tror jag dom flesta här inne skulle flippa ur om varje gång dom gick in på forumet så ligger en hattråd om ditt arbete med stundtals rena lögner och förutfattade meningar om din person. Om du kollar så har jag varit aktiv här bra mycket längre än dom flesta, långt innan jag började på Åka Skidor. Och när folk går in på min Facebook för att hitta saker att hacka ner på i forumet har det gått lite väl långt. </p><p></p><p></p><p>Borgafjäll är på gång till decembernumret, Huså i ett av vårnumren. Eller är dom för stora?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 979988, member: 13861"] Skidtestet är 100% neutralt, det finns ingen som helst hänsyn till annonsörerna i omdömena även vad vissa konspirationsteorier på det här forumet vill påstå. Däremot är urvalet delvis baserat på dom märken som säljer mest i Sverige, helt enkelt för att vi måste begränsa oss och inte kan ha med hur många skidor som helst i varje kategori. Men att vi skulle sälja ut resultaten i förväg? Det är rent, kvalicerat bullshit (ursäkta uttrycket). Några leverantörer frågade mig om dom kunde få se resultaten innan tidningen kom ut, inget annat än det. Många andra skidtidningar gör precis samma sak, typ Powder, Skiing, Fri Flyt osv. Inget konstigt med det. För övrigt tror jag dom flesta här inne skulle flippa ur om varje gång dom gick in på forumet så ligger en hattråd om ditt arbete med stundtals rena lögner och förutfattade meningar om din person. Om du kollar så har jag varit aktiv här bra mycket längre än dom flesta, långt innan jag började på Åka Skidor. Och när folk går in på min Facebook för att hitta saker att hacka ner på i forumet har det gått lite väl långt. Borgafjäll är på gång till decembernumret, Huså i ett av vårnumren. Eller är dom för stora? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp