Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pipande pieps freeride? [UPDATE]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carlstedt" data-source="post: 412506" data-attributes="member: 66164"><p>Är det någon som har erfarenhet av pieps freeride transciever som skulle kunna förklara varför den tjuter och piper ibland. När den piper står det E4 i displayen och den är på "Send mode" och batterierna är inte dåliga. Däremot fungerar den som den ska.</p><p>Har åkt med den en vecka och den började pipa efter ca 2 dagars skidåkning.</p><p>MVH</p><p></p><p>[UPDATE]</p><p></p><p>Nu när säsongen så gott som är över och jag inte lär behöva min transa längre så funderar jag på att lämna in den. Innan jag lämnar in den hade jag bara tänkt att fråga om det är någon som gjort det än? </p><p>Tänkte nämligen i så fall på hur ni gjorde med frakt och diverse avgifter och liknande. Annars får jag ta och maila dom.</p><p></p><p>MVH Victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carlstedt, post: 412506, member: 66164"] Är det någon som har erfarenhet av pieps freeride transciever som skulle kunna förklara varför den tjuter och piper ibland. När den piper står det E4 i displayen och den är på "Send mode" och batterierna är inte dåliga. Däremot fungerar den som den ska. Har åkt med den en vecka och den började pipa efter ca 2 dagars skidåkning. MVH [UPDATE] Nu när säsongen så gott som är över och jag inte lär behöva min transa längre så funderar jag på att lämna in den. Innan jag lämnar in den hade jag bara tänkt att fråga om det är någon som gjort det än? Tänkte nämligen i så fall på hur ni gjorde med frakt och diverse avgifter och liknande. Annars får jag ta och maila dom. MVH Victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pipande pieps freeride? [UPDATE]
Tillbaka
Topp