Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pipande pieps freeride? [UPDATE]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carlstedt" data-source="post: 413225" data-attributes="member: 66164"><p>Testade lite nyss hur den uppförde sig när den kom nära metall som spade och mobil. Och som tidigare nämnts så piper den direkt. </p><p>Så kan nog ha och göra med att jag har mobil och pengar (mynt) förhållandevis nära transceivrern när jag åker. </p><p>Kan ju hända att det är lite olika känslighet mellan olika exemplar också. Eftersom en kompis också har en och den har aldrig pipit, även om han har mobilen ganska likt hur jag har den.</p><p>Ska ta och ringa HIGH SPORT och försöka luska fram en riktig förklaring och vad han tycker man ska göra åt saken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carlstedt, post: 413225, member: 66164"] Testade lite nyss hur den uppförde sig när den kom nära metall som spade och mobil. Och som tidigare nämnts så piper den direkt. Så kan nog ha och göra med att jag har mobil och pengar (mynt) förhållandevis nära transceivrern när jag åker. Kan ju hända att det är lite olika känslighet mellan olika exemplar också. Eftersom en kompis också har en och den har aldrig pipit, även om han har mobilen ganska likt hur jag har den. Ska ta och ringa HIGH SPORT och försöka luska fram en riktig förklaring och vad han tycker man ska göra åt saken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pipande pieps freeride? [UPDATE]
Tillbaka
Topp