Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pipande pieps freeride? [UPDATE]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carlstedt" data-source="post: 413542" data-attributes="member: 66164"><p>Nu har jag ringt HIGH SPORT och mailat Sport-conrad om problemmet. Dom svarade på HIGH SPORT att problemet är känt och dom kallar tillbaka och byter den direkt men eftersom jag hade köpt den hos sport-conrad byter dom den inte. </p><p></p><p>När jag mailade sport-conrad fick jag också svaret att det är ett redan känt problem men eftersom det inte finns så mycket metall prylar i offpisten så borde det inte utgöra något problem men om jag inte var nöjd kunde jag byta till "pieps freeride 2nd generation". </p><p></p><p>Så nu vet jag inte riktigt om jag ska göra det eller inte visst är det säkert bra men jag vet inte om det är värt frakten som jag säkert får stå för själv. Och vad kommer det vara som är bättre på 2nd generation?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carlstedt, post: 413542, member: 66164"] Nu har jag ringt HIGH SPORT och mailat Sport-conrad om problemmet. Dom svarade på HIGH SPORT att problemet är känt och dom kallar tillbaka och byter den direkt men eftersom jag hade köpt den hos sport-conrad byter dom den inte. När jag mailade sport-conrad fick jag också svaret att det är ett redan känt problem men eftersom det inte finns så mycket metall prylar i offpisten så borde det inte utgöra något problem men om jag inte var nöjd kunde jag byta till "pieps freeride 2nd generation". Så nu vet jag inte riktigt om jag ska göra det eller inte visst är det säkert bra men jag vet inte om det är värt frakten som jag säkert får stå för själv. Och vad kommer det vara som är bättre på 2nd generation? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pipande pieps freeride? [UPDATE]
Tillbaka
Topp