Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pirat liftkort.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bouic" data-source="post: 101599" data-attributes="member: 35915"><p>Hej, jag är lite kluven i frågan faktiskt (som i mångt och mycket liknar plankningsdiskussionen i stockholm). </p><p>Jag tror jag skulle dra mig från att lägga ned arbete för att piratkopiera ett liftkort, då jag i grunden anser att man bör betala för sig och inte åka snålskjuts på andra - men å andra sidan har jag ju, liksom förmodligen många andra, lånat ett säsongskort av någon som inte använder det (trots att det är personligt) ... fast å andra sidan är det ju betalt för då. Hmm ... kanske inte gick att jämföra riktigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bouic, post: 101599, member: 35915"] Hej, jag är lite kluven i frågan faktiskt (som i mångt och mycket liknar plankningsdiskussionen i stockholm). Jag tror jag skulle dra mig från att lägga ned arbete för att piratkopiera ett liftkort, då jag i grunden anser att man bör betala för sig och inte åka snålskjuts på andra - men å andra sidan har jag ju, liksom förmodligen många andra, lånat ett säsongskort av någon som inte använder det (trots att det är personligt) ... fast å andra sidan är det ju betalt för då. Hmm ... kanske inte gick att jämföra riktigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pirat liftkort.
Tillbaka
Topp