Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
pist eller pistoff?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 223601"><p>Sen beror det på. Har du provat Hendryx tex? Är ett sjukt kantgrepp på dom i pist tex. Sen vet jag inte hur duktigt han var eller är i och för sig. Vet däremot att dom gamla tävlingsåkare som har provat mina är sjukt imponerade av kantgreppet. Och det vi sade är att det går att åka fort med fetingar utan problem i pisten. Och om du vill carva så är det att föredra med fetingar för då kan lägga ner på kant så mycket utan att pjäxan tar i så. Och du slipper plattorna för den delen.</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 223601"] Sen beror det på. Har du provat Hendryx tex? Är ett sjukt kantgrepp på dom i pist tex. Sen vet jag inte hur duktigt han var eller är i och för sig. Vet däremot att dom gamla tävlingsåkare som har provat mina är sjukt imponerade av kantgreppet. Och det vi sade är att det går att åka fort med fetingar utan problem i pisten. Och om du vill carva så är det att föredra med fetingar för då kan lägga ner på kant så mycket utan att pjäxan tar i så. Och du slipper plattorna för den delen. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
pist eller pistoff?
Tillbaka
Topp