Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pist/jibb skida till arsenalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MagnusO" data-source="post: 979951" data-attributes="member: 128037"><p>Efter mycket funderande och diskusioner där jag letade efter ett kit att lösa alla mina behov så slutade det i att jag köpte två nya set:</p><p></p><p>1: line opus, sth14 med fullt tilt drop kick</p><p>2: atomic blog, dynafit radical st med maestrale rs (byts nog mot dps 112rp nästa år)</p><p></p><p>Hade tänkt ett tredje set för pist och lek i parken med full tilt och ett par sth16 men detta är ett segment skidor som jag inte vet något om så hade behövt lite hjälp här?</p><p></p><p>(Jag är förövrigt 177 lång och väger 70 kilo)</p><p></p><p>Ideas?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MagnusO, post: 979951, member: 128037"] Efter mycket funderande och diskusioner där jag letade efter ett kit att lösa alla mina behov så slutade det i att jag köpte två nya set: 1: line opus, sth14 med fullt tilt drop kick 2: atomic blog, dynafit radical st med maestrale rs (byts nog mot dps 112rp nästa år) Hade tänkt ett tredje set för pist och lek i parken med full tilt och ett par sth16 men detta är ett segment skidor som jag inte vet något om så hade behövt lite hjälp här? (Jag är förövrigt 177 lång och väger 70 kilo) Ideas? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pist/jibb skida till arsenalen
Tillbaka
Topp