Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pist och puder skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 384215" data-attributes="member: 73781"><p>Kör själv på Karma (föregångaren till bridge precis som deas säger) det är den bästa allround skidan jag åkt och då är jag kräsen när det gäller grepp eftersom jag kört Völkl i många år.</p><p></p><p>I pist är den hel grym. Det är en lek variant av en pist racer. Du kan köra riktigt fort på hårt underlag innan det börjar bli jobbigt. Visst visst inga 110 men som sagt det är inga rääääääser skidor. </p><p></p><p>Men trotts att det går att köra dom fort så är dom lekfulla och det går att löjla runt på dom. Framförallt så är dom riktigt nice i offpist. Visst för puder dagen är dom lite väl smala men o andra sidan bridgen är bredare än karman.</p><p></p><p>Så om dom inte har supit till det heeeeelt och hållet så är det fortfarande en grymt bra allround skida.</p><p></p><p>Tex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 384215, member: 73781"] Kör själv på Karma (föregångaren till bridge precis som deas säger) det är den bästa allround skidan jag åkt och då är jag kräsen när det gäller grepp eftersom jag kört Völkl i många år. I pist är den hel grym. Det är en lek variant av en pist racer. Du kan köra riktigt fort på hårt underlag innan det börjar bli jobbigt. Visst visst inga 110 men som sagt det är inga rääääääser skidor. Men trotts att det går att köra dom fort så är dom lekfulla och det går att löjla runt på dom. Framförallt så är dom riktigt nice i offpist. Visst för puder dagen är dom lite väl smala men o andra sidan bridgen är bredare än karman. Så om dom inte har supit till det heeeeelt och hållet så är det fortfarande en grymt bra allround skida. Tex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pist och puder skidor!
Tillbaka
Topp