Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
pist/offpist skida för nordisk åkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oliverf" data-source="post: 1028367" data-attributes="member: 145486"><p>TST såg riktigt skøna ut før lång carving i pistade backar. Måste man pumpa dom hårt om man åker i nysnø som ær djupare æn halvmetern eller flyter dom fint dær med?</p><p></p><p>Extreme är ett märke som jag rent spontant får lite dåliga vibbar av (førdomar?) Har ett par line travelling circus før pist och jibbing och vill ha ett par skidor som presterar utøver det som jag anvænder mina Line till. </p><p>även kollat lite på Vølkl Gotama før ändamålet. Tankar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oliverf, post: 1028367, member: 145486"] TST såg riktigt skøna ut før lång carving i pistade backar. Måste man pumpa dom hårt om man åker i nysnø som ær djupare æn halvmetern eller flyter dom fint dær med? Extreme är ett märke som jag rent spontant får lite dåliga vibbar av (førdomar?) Har ett par line travelling circus før pist och jibbing och vill ha ett par skidor som presterar utøver det som jag anvænder mina Line till. även kollat lite på Vølkl Gotama før ändamålet. Tankar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
pist/offpist skida för nordisk åkning
Tillbaka
Topp