Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Piståkare med trista polare behöver hjälp ang gear
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andersson_20" data-source="post: 833352" data-attributes="member: 5196"><p>Hej!</p><p>Oj oj oj, som vi har pratat om detta...</p><p></p><p>Pjäxor måste prövas och det är ingenting vi kan sitta och skriva ang vilken modell du ska köpa, gå till en "riktig" skidbutik och pröva vad som passar dina fötter. </p><p>Ska dock ge dig en liten hint och hjälp påvägen.</p><p></p><p>På rak arm kan jag ge dig 3 alternativ på bra pjäxor på marknaden nu men som sagt GÅ OCH PRÖVA!!!</p><p></p><p>Salomon Impact </p><p></p><p>Atomic hawx Serie.</p><p></p><p>Nordica Speedmachine</p><p></p><p>Inom dessa modellen finns det olika flex så du finner lätt med hjälp av duktigt säljare.</p><p>Återigen ett ämne vi har varit inom är suler.</p><p>En formgjuten sula är ett måste tycker jag.</p><p></p><p>Eftersom du är ute efter pist skidor så har jag några alternativ.</p><p></p><p>1:a Atomic Race Gs. "Butiksrace"</p><p>Bästa pist skidan enligt min mening, dock bara ägnad för lång sväng.</p><p></p><p>2:a Kästle Mx78. Bra fartsstabil skida runt 18 i radius, långsväng.</p><p></p><p>Letar du efter nått med mindre sväng så rekomenderar jag</p><p></p><p>Nordica Speedmachine 3 och 4.</p><p>Mindre sväng och en mer leken skida.</p><p></p><p>Slänger in ett wildcard i Völkl Ac50 också, en bredare skida som funkar kanon i pisten.</p><p></p><p></p><p>Hoppas detta hjälpte lite</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andersson_20, post: 833352, member: 5196"] Hej! Oj oj oj, som vi har pratat om detta... Pjäxor måste prövas och det är ingenting vi kan sitta och skriva ang vilken modell du ska köpa, gå till en "riktig" skidbutik och pröva vad som passar dina fötter. Ska dock ge dig en liten hint och hjälp påvägen. På rak arm kan jag ge dig 3 alternativ på bra pjäxor på marknaden nu men som sagt GÅ OCH PRÖVA!!! Salomon Impact Atomic hawx Serie. Nordica Speedmachine Inom dessa modellen finns det olika flex så du finner lätt med hjälp av duktigt säljare. Återigen ett ämne vi har varit inom är suler. En formgjuten sula är ett måste tycker jag. Eftersom du är ute efter pist skidor så har jag några alternativ. 1:a Atomic Race Gs. "Butiksrace" Bästa pist skidan enligt min mening, dock bara ägnad för lång sväng. 2:a Kästle Mx78. Bra fartsstabil skida runt 18 i radius, långsväng. Letar du efter nått med mindre sväng så rekomenderar jag Nordica Speedmachine 3 och 4. Mindre sväng och en mer leken skida. Slänger in ett wildcard i Völkl Ac50 också, en bredare skida som funkar kanon i pisten. Hoppas detta hjälpte lite [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Piståkare med trista polare behöver hjälp ang gear
Tillbaka
Topp