Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
pisterna i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MORISSON" data-source="post: 23645" data-attributes="member: 14163"><p>Ja Putte skibum du har så rätt.</p><p>Ska man åka pist så finns det ju betydligt bättre och smidigare ställen.</p><p>Men ska man åka varierat och rolig offpist med enorma valmöjligheter, känna den mysiga athmosfären i en legendarisk och mytomspunnen ort så finns det inget bättre på jorden tror jag. </p><p>Bara att gå runt i byn med enorma storslagna berg runt sig och trevliga människor med rätt inställning till berg och natur.</p><p>Man känner verkligen att man är i skidåkarnas mecka.</p><p>(förutom under sportlov med otrevliga snorungar från Sverige)</p><p></p><p>Detta är bara min åsikt och jag vet att det sticker i mångas öron.</p><p>Men det är verkligen bergens mecka i Europa och det förstår man när man är där. </p><p></p><p>Var det är bäst skidåkning kan man diskutera till jorden brinner upp, alla har ju sina favoriter och vägrar ge vika.</p><p>Chamonix är lätt att kritisera med alla köer och bussar osv men känslan är oslagbar!!!</p><p>Jag säger inte att det är så men det är min känsla och det kan ingen ta ifrån mig..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MORISSON, post: 23645, member: 14163"] Ja Putte skibum du har så rätt. Ska man åka pist så finns det ju betydligt bättre och smidigare ställen. Men ska man åka varierat och rolig offpist med enorma valmöjligheter, känna den mysiga athmosfären i en legendarisk och mytomspunnen ort så finns det inget bättre på jorden tror jag. Bara att gå runt i byn med enorma storslagna berg runt sig och trevliga människor med rätt inställning till berg och natur. Man känner verkligen att man är i skidåkarnas mecka. (förutom under sportlov med otrevliga snorungar från Sverige) Detta är bara min åsikt och jag vet att det sticker i mångas öron. Men det är verkligen bergens mecka i Europa och det förstår man när man är där. Var det är bäst skidåkning kan man diskutera till jorden brinner upp, alla har ju sina favoriter och vägrar ge vika. Chamonix är lätt att kritisera med alla köer och bussar osv men känslan är oslagbar!!! Jag säger inte att det är så men det är min känsla och det kan ingen ta ifrån mig.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
pisterna i Chamonix?
Tillbaka
Topp