Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistlagg - Tips önskas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Friska_Viljor" data-source="post: 846160" data-attributes="member: 7335"><p>Jag har kört HEAD i många år. Där finns PEAK serien (tidigare Monster). Monster 82 och Monster 88 borde kunna gå att hitta till hyfsade priser. De bytte namn till PEAK förra året tror jag det var, så förra årets modell borde gå att hitta också.</p><p></p><p>Av dessa gillar jag 88:orna bättre av någon anledning. I övrigt är de rätt lika. Men det kan tänkas att de kräver lite mer teknik för att man skall tycka att de är kul?</p><p></p><p>Dynastar Sultan 85 har fått många anhängare. Jag har provat den och gillade den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Friska_Viljor, post: 846160, member: 7335"] Jag har kört HEAD i många år. Där finns PEAK serien (tidigare Monster). Monster 82 och Monster 88 borde kunna gå att hitta till hyfsade priser. De bytte namn till PEAK förra året tror jag det var, så förra årets modell borde gå att hitta också. Av dessa gillar jag 88:orna bättre av någon anledning. I övrigt är de rätt lika. Men det kan tänkas att de kräver lite mer teknik för att man skall tycka att de är kul? Dynastar Sultan 85 har fått många anhängare. Jag har provat den och gillade den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistlagg - Tips önskas
Tillbaka
Topp