Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pistörer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 14370" data-attributes="member: 14197"><p>Nu tror jag allt du är ute å cyklar med Camaron - oavsett V8:a å allt. </p><p></p><p>Sasha (Bajdaev i efternamn för er som inte är bekanta med mannen) blev visserligen Rysk Freeride-Extreme Snowboard Champion år 2000 och 2001, men han jobbar i räddningstjänsten (Mt. Elbrus Rescue Team) på Elbrus sen 17 år tebax. Att han är chef där har han aldrig sagt till mig - han är ju knappast chef i sitt eget hem den soffpotatisen. Det är ju hans åka: Elisabeth Pahl som styr över barskåpet hemmavid och som, by the way, också är Rysk Freeride-Extreme Snowboard Champion år 2000 och 2001. Hon är en jevvel på japanska också, men det visste du antagligen redan. </p><p></p><p>Och inte har vi blandat ihop räddningstjänsten med pistörer par definition? I så fall borde de finnas i La Grave också, det är i alla fall nån som släpar ner liken från bergen där. Men speciellt stor likhet med de hörnklippande konduktörerna i Sur-Jämtland finns inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 14370, member: 14197"] Nu tror jag allt du är ute å cyklar med Camaron - oavsett V8:a å allt. Sasha (Bajdaev i efternamn för er som inte är bekanta med mannen) blev visserligen Rysk Freeride-Extreme Snowboard Champion år 2000 och 2001, men han jobbar i räddningstjänsten (Mt. Elbrus Rescue Team) på Elbrus sen 17 år tebax. Att han är chef där har han aldrig sagt till mig - han är ju knappast chef i sitt eget hem den soffpotatisen. Det är ju hans åka: Elisabeth Pahl som styr över barskåpet hemmavid och som, by the way, också är Rysk Freeride-Extreme Snowboard Champion år 2000 och 2001. Hon är en jevvel på japanska också, men det visste du antagligen redan. Och inte har vi blandat ihop räddningstjänsten med pistörer par definition? I så fall borde de finnas i La Grave också, det är i alla fall nån som släpar ner liken från bergen där. Men speciellt stor likhet med de hörnklippande konduktörerna i Sur-Jämtland finns inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pistörer
Tillbaka
Topp