Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistskida för medelavancerad åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1218906" data-attributes="member: 138899"><p>Det är därför det är helt omöjligt att gå på andras preferenser. Jag har åkt såpass många olika nu de senaste åren att endast mina egna erfarenheter och känsla för hur dom känns avgör. Självklart kompletterat med läsande av lite tester. Men man utvilat också som åkare. Jag har sålt dom flesta skidor jag hade av längsta modell, finns bara kvar ett par GSR skidor som ändå bara skall gå fort i stora svängar. Heldagsskidorna vill jag, dvs bara vad jag själv tycker, ha lite alertare som dom blir om man håller sig undan längsta längden. Som jag skrev i nån annan tråd, den roligaste RTM86 jag provat var 172cm skidan, stabil greppig och svängvillig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1218906, member: 138899"] Det är därför det är helt omöjligt att gå på andras preferenser. Jag har åkt såpass många olika nu de senaste åren att endast mina egna erfarenheter och känsla för hur dom känns avgör. Självklart kompletterat med läsande av lite tester. Men man utvilat också som åkare. Jag har sålt dom flesta skidor jag hade av längsta modell, finns bara kvar ett par GSR skidor som ändå bara skall gå fort i stora svängar. Heldagsskidorna vill jag, dvs bara vad jag själv tycker, ha lite alertare som dom blir om man håller sig undan längsta längden. Som jag skrev i nån annan tråd, den roligaste RTM86 jag provat var 172cm skidan, stabil greppig och svängvillig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistskida för medelavancerad åkare
Tillbaka
Topp