Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistskidor som kombinerar det bästa från de jag har (Nordica/Stöckli)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1200665" data-attributes="member: 138899"><p>Skulle tro att det framförallt är hur du står på skidorna som avgör. Från en SL pistmissil som skall drivas till en allmountainskida som kräver en annan viktfördelning. Pröva att trycka med hålfoten och inte driva dom för hårt med plöstryck.</p><p>Men du lär aldrig hitta några stabila skidor med brutalt isgrepp som fungerar bra vid lågfartskörning. Skulle tro att dom du har är bland de bästa du kan få av dina krav. I alla fall de skidor jag testat som jag upplever har en väldig bredd i fråga om prestanda i olika farter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1200665, member: 138899"] Skulle tro att det framförallt är hur du står på skidorna som avgör. Från en SL pistmissil som skall drivas till en allmountainskida som kräver en annan viktfördelning. Pröva att trycka med hålfoten och inte driva dom för hårt med plöstryck. Men du lär aldrig hitta några stabila skidor med brutalt isgrepp som fungerar bra vid lågfartskörning. Skulle tro att dom du har är bland de bästa du kan få av dina krav. I alla fall de skidor jag testat som jag upplever har en väldig bredd i fråga om prestanda i olika farter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistskidor som kombinerar det bästa från de jag har (Nordica/Stöckli)
Tillbaka
Topp