Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pitbullterrier, penisförlängare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cave_man" data-source="post: 200181" data-attributes="member: 46801"><p>ähh som det sagt förr så e det ju inte själva hunden som det är nåt fel på utan ägaren! men Hur som helst så har en terrier tempramentet och aggrisiviteten i sig...så det är lätt att få fram ett monster utav denna ras...Men här i detta land jag bor i nu så springer pitbulls lösa ganska ofta och skulle lätt kunna bita nacken av min lilla yorkshire (1,8 onda kg) men vi har klarats oss bra och de har lekt på som vilken annan hundras så jag har fått en bra uppfattning av rasen och har nu börjat gilla den!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cave_man, post: 200181, member: 46801"] ähh som det sagt förr så e det ju inte själva hunden som det är nåt fel på utan ägaren! men Hur som helst så har en terrier tempramentet och aggrisiviteten i sig...så det är lätt att få fram ett monster utav denna ras...Men här i detta land jag bor i nu så springer pitbulls lösa ganska ofta och skulle lätt kunna bita nacken av min lilla yorkshire (1,8 onda kg) men vi har klarats oss bra och de har lekt på som vilken annan hundras så jag har fått en bra uppfattning av rasen och har nu börjat gilla den! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pitbullterrier, penisförlängare?
Tillbaka
Topp