Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pitbullterrier, penisförlängare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 200380" data-attributes="member: 44213"><p>.. jag har varit en kämpe mot ordet kamphund i många år... tills jag fick så pass mycket information från båda lägren" att jag förstod att det faktiskt ligger till på detta sättet: pitbull och amstaff och liknande renrasiga och blandraser är framtagna för att ha en stor kampanda i sig, att inte ge upp och att tåla satans massa.. de skall kämpa med tjurar och så vidare..</p><p></p><p></p><p>det ÄR en kamphund.. pitbull och amstaff.. men man kampar inte med dem (hund mot hund) .. i många länder så kampar man hund mot andra djur etc etc och givetvis också hund mot hund vilket är förbjudet i Sverige av förståliga skäl..</p><p></p><p></p><p>.. NU till svaret..</p><p></p><p></p><p>folk köper en pitbull eller amstaff eller likande av OLIKA skäl..</p><p></p><p>det är tufft</p><p></p><p>det ÄR en penisförlängare</p><p></p><p>den skall användas till hundkamp för att få respekt</p><p></p><p>den skall användas till att skydda eller hota (som ett vapen)</p><p></p><p>den skall kelas med som en familjehund</p><p></p><p>den skall bara vara en "normal" hund</p><p></p><p>den är så HIMLA vacker</p><p></p><p>jag vill ha en hund som kräver lite uppfostran..</p><p></p><p>etc etc etc</p><p></p><p></p><p>det varierar nog ganska mycket..</p><p></p><p></p><p>att skriva att man köper en pitbull BARA och ENDAST som en penisförlängare är missvisande, svart/vitt tänkande utan någon inblick i alla dessa nyanser som finns.</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 200380, member: 44213"] .. jag har varit en kämpe mot ordet kamphund i många år... tills jag fick så pass mycket information från båda lägren" att jag förstod att det faktiskt ligger till på detta sättet: pitbull och amstaff och liknande renrasiga och blandraser är framtagna för att ha en stor kampanda i sig, att inte ge upp och att tåla satans massa.. de skall kämpa med tjurar och så vidare.. det ÄR en kamphund.. pitbull och amstaff.. men man kampar inte med dem (hund mot hund) .. i många länder så kampar man hund mot andra djur etc etc och givetvis också hund mot hund vilket är förbjudet i Sverige av förståliga skäl.. .. NU till svaret.. folk köper en pitbull eller amstaff eller likande av OLIKA skäl.. det är tufft det ÄR en penisförlängare den skall användas till hundkamp för att få respekt den skall användas till att skydda eller hota (som ett vapen) den skall kelas med som en familjehund den skall bara vara en "normal" hund den är så HIMLA vacker jag vill ha en hund som kräver lite uppfostran.. etc etc etc det varierar nog ganska mycket.. att skriva att man köper en pitbull BARA och ENDAST som en penisförlängare är missvisande, svart/vitt tänkande utan någon inblick i alla dessa nyanser som finns. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pitbullterrier, penisförlängare?
Tillbaka
Topp