Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäx Hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="streimert" data-source="post: 1050840" data-attributes="member: 40123"><p>Ojjj,,, det är många frågor som man kan ställa för att få fram valet av pjäxor...</p><p>Vad är syftet med pjäxorna?</p><p>Skall du bara åka pist eller offpist också?</p><p>Kommer du gå på tur eller och hajka mkt?</p><p></p><p>Har du väl definerat vad och hur du kommer använda dom så kan du sortera bort en hel del....</p><p></p><p>Sen får du se vad som passar din fot....this is the key...</p><p></p><p>Sen gjut en sula,,,, det är värt varenda öre,,,, (och gör det när du köper pjäxan,,,för då brukar man få det för halva priset)...</p><p></p><p>Och köp lokalt om du kan,,,,så du kan prova,,prova,,,värma och justera,,,,</p><p></p><p>Rent krasst,,,, att inte välja gummisulor med att kunna göra gåläge på pjäxorna ser jag idag som nightmare och non-go,,,, men jag åker 90 % offpist och går en del på tur....</p><p></p><p>Tror att du kommer upp i 4000-5000kr för att hitta ngt nice,,,, pjäxan är det viktigaste du kommer köpa,,,,sitter det inte bra etc,,, är det skit och påverkar hela upplevelsen.....</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="streimert, post: 1050840, member: 40123"] Ojjj,,, det är många frågor som man kan ställa för att få fram valet av pjäxor... Vad är syftet med pjäxorna? Skall du bara åka pist eller offpist också? Kommer du gå på tur eller och hajka mkt? Har du väl definerat vad och hur du kommer använda dom så kan du sortera bort en hel del.... Sen får du se vad som passar din fot....this is the key... Sen gjut en sula,,,, det är värt varenda öre,,,, (och gör det när du köper pjäxan,,,för då brukar man få det för halva priset)... Och köp lokalt om du kan,,,,så du kan prova,,prova,,,värma och justera,,,, Rent krasst,,,, att inte välja gummisulor med att kunna göra gåläge på pjäxorna ser jag idag som nightmare och non-go,,,, men jag åker 90 % offpist och går en del på tur.... Tror att du kommer upp i 4000-5000kr för att hitta ngt nice,,,, pjäxan är det viktigaste du kommer köpa,,,,sitter det inte bra etc,,, är det skit och påverkar hela upplevelsen..... Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäx Hjälp
Tillbaka
Topp