Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäx köp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 861827" data-attributes="member: 53337"><p>Salomon GHOST, riktigt bra offpist/freeride pjäxa som sitter grymt bra runt foten.</p><p>Köpte ett par för piståkning i höstas och det funkar skitbra på hela berget och även inne i parken går det kanon! Är typ en mera racevariant på en SPK pjäxa utan dämpning i hälen.</p><p></p><p>Jag har också breda fötter så borde funka bra!</p><p></p><p>Kan ju bara tipsa om att du ska ha dem på varje dag typ 3 timmar innan du åker ned. Första åkdagen jag hade med dem så kom det ofrivilliga tårar ur ögonen (PÅ RIKTIGT!!) och jag var tvungen att åka in och ta av dem och avbryta dagen efter endast 2 åk. Jag har aldrig upplevt sån smärta!! Då hade jag dem dock inte på mig någon gång innan det och körde även utan sula i dem. Men sjukt plågsamt att köra in dem! Har många vänner som upplevt samma i början så använd dem hemma i huset och gå runt i dem och ha dem på så de sätter sig lite iallafall runt foten, om du nu köper dem!</p><p></p><p>Lycka till</p><p>/Jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 861827, member: 53337"] Salomon GHOST, riktigt bra offpist/freeride pjäxa som sitter grymt bra runt foten. Köpte ett par för piståkning i höstas och det funkar skitbra på hela berget och även inne i parken går det kanon! Är typ en mera racevariant på en SPK pjäxa utan dämpning i hälen. Jag har också breda fötter så borde funka bra! Kan ju bara tipsa om att du ska ha dem på varje dag typ 3 timmar innan du åker ned. Första åkdagen jag hade med dem så kom det ofrivilliga tårar ur ögonen (PÅ RIKTIGT!!) och jag var tvungen att åka in och ta av dem och avbryta dagen efter endast 2 åk. Jag har aldrig upplevt sån smärta!! Då hade jag dem dock inte på mig någon gång innan det och körde även utan sula i dem. Men sjukt plågsamt att köra in dem! Har många vänner som upplevt samma i början så använd dem hemma i huset och gå runt i dem och ha dem på så de sätter sig lite iallafall runt foten, om du nu köper dem! Lycka till /Jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäx köp!
Tillbaka
Topp