Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäx problem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anderskallin" data-source="post: 837868" data-attributes="member: 80469"><p>Hallå har införskaffat nya FT Konflict inköpta på Skistore. </p><p>Dom kändes super när jag testade ut dom,men nu när jag åkt i dom så är käns det otänkbart att åka idom 1 dag till. </p><p>Vet att man kan få genomlida lite smärta men mina tår fick smaka stryk stortån har fått tryckskada ömmar och blåmärke (övriga tår inte lika utsatt ) kändes som foten inte fick plats på längden iövrigt kändes den helt ok .</p><p>Det enda som gjorde att jag uthärdade en heldag var 40 cm nysnö men har fått ta smällen nu</p><p>Mätte upp min fot hemma 27,3 cm Pjäxans storlek 26,5 cm </p><p>? </p><p></p><p>Nu är jag ingen pjäx expert men bör inte pjäxan vara 27,3 (27,5) minst eller är det olika beroende märke hur funkar det ?</p><p>Har inte börjat fixa med pjäxan än vill ha lite synpunkter och jag kommer givetvis kontakta skistore innan jag går vidaremed diverse modifikationer,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anderskallin, post: 837868, member: 80469"] Hallå har införskaffat nya FT Konflict inköpta på Skistore. Dom kändes super när jag testade ut dom,men nu när jag åkt i dom så är käns det otänkbart att åka idom 1 dag till. Vet att man kan få genomlida lite smärta men mina tår fick smaka stryk stortån har fått tryckskada ömmar och blåmärke (övriga tår inte lika utsatt ) kändes som foten inte fick plats på längden iövrigt kändes den helt ok . Det enda som gjorde att jag uthärdade en heldag var 40 cm nysnö men har fått ta smällen nu Mätte upp min fot hemma 27,3 cm Pjäxans storlek 26,5 cm ? Nu är jag ingen pjäx expert men bör inte pjäxan vara 27,3 (27,5) minst eller är det olika beroende märke hur funkar det ? Har inte börjat fixa med pjäxan än vill ha lite synpunkter och jag kommer givetvis kontakta skistore innan jag går vidaremed diverse modifikationer, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäx problem
Tillbaka
Topp