Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
pjäx storlek?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PhilipO" data-source="post: 93502" data-attributes="member: 41058"><p>Jag har hört att man ska känna tryck på tårna när man står vanligt och när man lutar sig framåt så kan man känna framkanten, om man vill ha perfect fitt så är det så det ska vara. Sedan en till 2 veckor senare så kommer de knappt kännas alls (när man är framåt lutad. Så jag skulle nog gå på den mindre</p><p></p><p>PS. Skyll inte på mig om jag har fel men så skulle jag ha gjort. det blir nog plågsamt i början men så är väll alla vägar till perfektion.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PhilipO, post: 93502, member: 41058"] Jag har hört att man ska känna tryck på tårna när man står vanligt och när man lutar sig framåt så kan man känna framkanten, om man vill ha perfect fitt så är det så det ska vara. Sedan en till 2 veckor senare så kommer de knappt kännas alls (när man är framåt lutad. Så jag skulle nog gå på den mindre PS. Skyll inte på mig om jag har fel men så skulle jag ha gjort. det blir nog plågsamt i början men så är väll alla vägar till perfektion. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
pjäx storlek?
Tillbaka
Topp