Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxa för breda fötter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="036" data-source="post: 854191" data-attributes="member: 103707"><p>Har nu åkt i mina Salomon XWave 10 i 2 år men utan att kunna njuta av skidåkningen pga att min framfot trängs ihop. Har testat att trycka dom i 2 omgångar, har formgjuten innersula men inget hjälper.</p><p>Därför hoppas jag nu på forumets hjälp med tips på åtgärd eller andra pjäxor. Lite surt att återigen kanske få lägga ut 4000:- eller mer på nya pjäxor. Har kollat Atomic B120 och LF120 - är det någon som har erfarenhet av dessa? Andra märken?</p><p>Alla svar är intressanta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="036, post: 854191, member: 103707"] Har nu åkt i mina Salomon XWave 10 i 2 år men utan att kunna njuta av skidåkningen pga att min framfot trängs ihop. Har testat att trycka dom i 2 omgångar, har formgjuten innersula men inget hjälper. Därför hoppas jag nu på forumets hjälp med tips på åtgärd eller andra pjäxor. Lite surt att återigen kanske få lägga ut 4000:- eller mer på nya pjäxor. Har kollat Atomic B120 och LF120 - är det någon som har erfarenhet av dessa? Andra märken? Alla svar är intressanta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxa för breda fötter?
Tillbaka
Topp