Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxa för Nageltrång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="man_1985" data-source="post: 122428" data-attributes="member: 48504"><p>Jag har haft nageltrång nu i över 1 år och har operarat tre gånger (dock inga större ingrepp) men det blir inte bättre. Men jag vill inte lägga skidorna på hyllan pga detta. </p><p> När jag var nere i alperna i vintras och åkte så hyrde jag ett par pjäxor som var lite för stora för att det inte skulle klämma på tån alltför mycket. Det gick ju bra och åka men åkkänslan var väl inte riktigt på topp. </p><p> Finns det någon annan som har samma problem och hur har ni då löst det? Även ni som inte har detta problem får gärna ge lite tips på vilka pjäxor jag kan skaffa. Går det tex att formgjuta ett par med extra stort stortå utrymme?</p><p></p><p>mvh/Anders E</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="man_1985, post: 122428, member: 48504"] Jag har haft nageltrång nu i över 1 år och har operarat tre gånger (dock inga större ingrepp) men det blir inte bättre. Men jag vill inte lägga skidorna på hyllan pga detta. När jag var nere i alperna i vintras och åkte så hyrde jag ett par pjäxor som var lite för stora för att det inte skulle klämma på tån alltför mycket. Det gick ju bra och åka men åkkänslan var väl inte riktigt på topp. Finns det någon annan som har samma problem och hur har ni då löst det? Även ni som inte har detta problem får gärna ge lite tips på vilka pjäxor jag kan skaffa. Går det tex att formgjuta ett par med extra stort stortå utrymme? mvh/Anders E [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxa för Nageltrång?
Tillbaka
Topp