Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxa till både pist & park
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 916758" data-attributes="member: 15091"><p>Om dina fötter trivs i FT förstår jag personligen inte hur någon skulle vilja gå från de..., jag kommer ALDRIG byta!</p><p></p><p>Som nämnts ovan skaffa en styvare tunga eller kanske till och med en mer påkostad liner, det är rätt stor skillnad på FT:s billigaste (Performer som sitter i Drop Kick, Booter och Classic) och deras mest påkostade (Pro Liner med J-bar och Powerwrap som sitter i Seth, Konflict, Wallish, First Chair och High Five). </p><p></p><p>Den kan nog dock bli svårt att hitta lösa liners i Sverige så då kan du kanske lika gärna köpa en helt ny pjäxa (med Pro Liner och den styvhet på tunga du är ute efter). </p><p>Eller så byter du till Dalbello (som i grund och botten bygger på FT/Raichle), så länge du lyssnar på dina fötter och inte någon annan än just dig själv är jag nöjd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 916758, member: 15091"] Om dina fötter trivs i FT förstår jag personligen inte hur någon skulle vilja gå från de..., jag kommer ALDRIG byta! Som nämnts ovan skaffa en styvare tunga eller kanske till och med en mer påkostad liner, det är rätt stor skillnad på FT:s billigaste (Performer som sitter i Drop Kick, Booter och Classic) och deras mest påkostade (Pro Liner med J-bar och Powerwrap som sitter i Seth, Konflict, Wallish, First Chair och High Five). Den kan nog dock bli svårt att hitta lösa liners i Sverige så då kan du kanske lika gärna köpa en helt ny pjäxa (med Pro Liner och den styvhet på tunga du är ute efter). Eller så byter du till Dalbello (som i grund och botten bygger på FT/Raichle), så länge du lyssnar på dina fötter och inte någon annan än just dig själv är jag nöjd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxa till både pist & park
Tillbaka
Topp