Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxan växer/foten krymper?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lainenR" data-source="post: 1099668" data-attributes="member: 153169"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har under större del av mina 38 år av skidåkande upplevt att jag måste spänna pjäxorna hårdare och hårdare för varje dag i streck som jag åker. Jag har idag ett par Garmont Delirium fr 130+ med en Sidas sula som sitter som riktigt tajt första dagen, är perfekt dag 2, dag 3 så måste jag spänna den hårdare, osv. Dag 5 och senare så känns den nästan för stor.</p><p>Sen händer det märkliga när jag åker hem och pjäxorna står i flera veckor så börjar det om, tajta första dagen, osv.</p><p></p><p>Så här har jag känt så länge jag kan minnas med en rad olika pjäxor, har alltid trott att det handlar om att innerskon inte torkar ordentligt över natten men senaste experiment där innerskon hängt mer eller mindre en hel natt i värmeskåp så upplever jag samma fenomen. Är det någon som känner igen detta och har botemedel så är jag djupt tacksam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lainenR, post: 1099668, member: 153169"] Hej! Jag har under större del av mina 38 år av skidåkande upplevt att jag måste spänna pjäxorna hårdare och hårdare för varje dag i streck som jag åker. Jag har idag ett par Garmont Delirium fr 130+ med en Sidas sula som sitter som riktigt tajt första dagen, är perfekt dag 2, dag 3 så måste jag spänna den hårdare, osv. Dag 5 och senare så känns den nästan för stor. Sen händer det märkliga när jag åker hem och pjäxorna står i flera veckor så börjar det om, tajta första dagen, osv. Så här har jag känt så länge jag kan minnas med en rad olika pjäxor, har alltid trott att det handlar om att innerskon inte torkar ordentligt över natten men senaste experiment där innerskon hängt mer eller mindre en hel natt i värmeskåp så upplever jag samma fenomen. Är det någon som känner igen detta och har botemedel så är jag djupt tacksam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxan växer/foten krymper?
Tillbaka
Topp