Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxfunderingar, flex?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alatan" data-source="post: 1273320" data-attributes="member: 139468"><p>Tack!</p><p></p><p>Men nu kom ytterligare en fundering. Om mina bindningar verkligen funkar med gripwalk? Samtidigt som jag köpte pjäxorna lämnade jag in skidorna och fick bindningarna bakflyttade och injusterade till nya pjäxorna. Då tycker man ju att personalen borde noterat om mina bindningar var för gamla.</p><p></p><p>Det finns nämligen ingen märkning om grw på bindningarna. Jag tog lite bilder om nån kan avgöra genom dessa. Pjäxan knäpper på plats utan problem, men om de inte är gjorda för grw så kanske utlösningsfunktionen påverkas?</p><p></p><p>Det är ett par Salomon L10, årtal okänt men troligtvis 2013-2015. Köptes samtidigt som skidorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alatan, post: 1273320, member: 139468"] Tack! Men nu kom ytterligare en fundering. Om mina bindningar verkligen funkar med gripwalk? Samtidigt som jag köpte pjäxorna lämnade jag in skidorna och fick bindningarna bakflyttade och injusterade till nya pjäxorna. Då tycker man ju att personalen borde noterat om mina bindningar var för gamla. Det finns nämligen ingen märkning om grw på bindningarna. Jag tog lite bilder om nån kan avgöra genom dessa. Pjäxan knäpper på plats utan problem, men om de inte är gjorda för grw så kanske utlösningsfunktionen påverkas? Det är ett par Salomon L10, årtal okänt men troligtvis 2013-2015. Köptes samtidigt som skidorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxfunderingar, flex?
Tillbaka
Topp