Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxhjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slimfit" data-source="post: 247446" data-attributes="member: 70128"><p>Tackar för svaren, jag ska lyda era råd!</p><p>Jag köper ett par nya hårda och kör med original innersko:</p><p>funkar det bra -KANON!</p><p>om inte - går att lösa med Conformable.</p><p></p><p>Ett problem med Strolzen (om man bortser från det ekonomiska) var att det gjorde förb...</p><p>ont i fötterna när jag körde in dom, är det samma sak med Conformable eller</p><p>har det mer med skalet att göra?</p><p></p><p>Väl inkörda så är dom dessutom overkligt svåra att ta sig i, framförallt om skalet är kallt.</p><p>Dom luktar apa och är fula.</p><p>Beslutet är härmed fattat, nya pjuck till nyår-basta!</p><p></p><p>Jag har ett ångestminne från min ungdom.</p><p>Jag hade ett par racelange som var helt slutkörda och hittade en replacement i ett par rea Lange som dessutom hade inbyggda värmare dock var de aningen för stora.</p><p>Jag greppade inte att det var skillnad på själva pjäxans performance och firade sportlov i alperna med pjäxan från HELL! Hade skral budget på den tiden så att köpa nya på plats var uteslutet.</p><p></p><p>Den upplevensen har gjort mig lite skraj för pjäxbyten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slimfit, post: 247446, member: 70128"] Tackar för svaren, jag ska lyda era råd! Jag köper ett par nya hårda och kör med original innersko: funkar det bra -KANON! om inte - går att lösa med Conformable. Ett problem med Strolzen (om man bortser från det ekonomiska) var att det gjorde förb... ont i fötterna när jag körde in dom, är det samma sak med Conformable eller har det mer med skalet att göra? Väl inkörda så är dom dessutom overkligt svåra att ta sig i, framförallt om skalet är kallt. Dom luktar apa och är fula. Beslutet är härmed fattat, nya pjuck till nyår-basta! Jag har ett ångestminne från min ungdom. Jag hade ett par racelange som var helt slutkörda och hittade en replacement i ett par rea Lange som dessutom hade inbyggda värmare dock var de aningen för stora. Jag greppade inte att det var skillnad på själva pjäxans performance och firade sportlov i alperna med pjäxan från HELL! Hade skral budget på den tiden så att köpa nya på plats var uteslutet. Den upplevensen har gjort mig lite skraj för pjäxbyten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxhjälp!
Tillbaka
Topp