Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxhjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 247453" data-attributes="member: 15091"><p>Jag kan rekommendera Conform'able starkt, gjorde själv mina i ett par Salomon X-wave 10 på Alpint, tack Henke. Kompletterade senare med ett par Booster straps (Expert) här i USA. De sitter så jävla bra, hälgreppet är helt sjukt bra, som i ett skruvstäd, sköna som få är de också, mina toe bangs vid landningar med lätt bakåtvikt är ett minne blott tack vara hälgreppet. De är visserligen rätt så kalla men det neutraliserade jag med ett par värmare. </p><p></p><p>Boostern gör också underverk, den har eliminerat all smärta som jag tidigare haft i smalbenen pga den tighta fiten vid pjäxans överkant. Borde nästan vara standard på alla pjäxor i övre prisskiktet och på hoppjäxor tycker jag. De gör sådan enorm skillnad, det trodde jag inte alls innan jag prövat. Att spänna strapsen innanför plasten gör också skillnad, oavsett om man har Boosters eller vanliga.</p><p></p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 247453, member: 15091"] Jag kan rekommendera Conform'able starkt, gjorde själv mina i ett par Salomon X-wave 10 på Alpint, tack Henke. Kompletterade senare med ett par Booster straps (Expert) här i USA. De sitter så jävla bra, hälgreppet är helt sjukt bra, som i ett skruvstäd, sköna som få är de också, mina toe bangs vid landningar med lätt bakåtvikt är ett minne blott tack vara hälgreppet. De är visserligen rätt så kalla men det neutraliserade jag med ett par värmare. Boostern gör också underverk, den har eliminerat all smärta som jag tidigare haft i smalbenen pga den tighta fiten vid pjäxans överkant. Borde nästan vara standard på alla pjäxor i övre prisskiktet och på hoppjäxor tycker jag. De gör sådan enorm skillnad, det trodde jag inte alls innan jag prövat. Att spänna strapsen innanför plasten gör också skillnad, oavsett om man har Boosters eller vanliga. /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxhjälp!
Tillbaka
Topp