Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxhjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1049072" data-attributes="member: 83225"><p>Jag minns att reagerade över precis samma sak när frun skulle ha sina första pjäxor. Totalt grön och ändå skulle nån säljare ha på henne typ 110flex. För min del är det bara extremt oseriöst. Har för mig att det blev 80flex till slut och även de var lite svåra för en nybörjare att hantera. Nu har allt löst sig med junior-racepjäxor (guds gåva till lite grönare tjejer med korta ben...) som har helt ok flex men lite lägre skaft som ger en mer anpassad hävstång i förhållande till korta ben och en kort kropp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1049072, member: 83225"] Jag minns att reagerade över precis samma sak när frun skulle ha sina första pjäxor. Totalt grön och ändå skulle nån säljare ha på henne typ 110flex. För min del är det bara extremt oseriöst. Har för mig att det blev 80flex till slut och även de var lite svåra för en nybörjare att hantera. Nu har allt löst sig med junior-racepjäxor (guds gåva till lite grönare tjejer med korta ben...) som har helt ok flex men lite lägre skaft som ger en mer anpassad hävstång i förhållande till korta ben och en kort kropp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxhjälp
Tillbaka
Topp