Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxhjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1049078" data-attributes="member: 83225"><p>Även om jag själv är en rejäl sucker for gå-läge så är det långt ifrån ett måste om du ska gå några lättare turer. Gåläget i pjäxan är mest en bekvämlighetsfråga medan gåläge på bindningen är ett måste. </p><p></p><p>Det är alltid svårt att skriva svar här när man inte vet folks förkunskapsnivå men ifall du inte vet så passar jag då på att nämna att för att kunna tura måste du ha en turbindning (ja i teorin måste du inte men i all form av praktik måste du) sen kan man göra turandet mer bekvämt genom att även ha gå-läge i pjäxan. Det största problemet är snarare ifall du skulle köpa utan gå-läge och sen bli smittad och vilja tura mycket framöver, då kanske du behöver skaffa dig mer renodlade turpjäxor men då är antagligen inte Quest nog ändå utan då vill du ha andra grejer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1049078, member: 83225"] Även om jag själv är en rejäl sucker for gå-läge så är det långt ifrån ett måste om du ska gå några lättare turer. Gåläget i pjäxan är mest en bekvämlighetsfråga medan gåläge på bindningen är ett måste. Det är alltid svårt att skriva svar här när man inte vet folks förkunskapsnivå men ifall du inte vet så passar jag då på att nämna att för att kunna tura måste du ha en turbindning (ja i teorin måste du inte men i all form av praktik måste du) sen kan man göra turandet mer bekvämt genom att även ha gå-läge i pjäxan. Det största problemet är snarare ifall du skulle köpa utan gå-läge och sen bli smittad och vilja tura mycket framöver, då kanske du behöver skaffa dig mer renodlade turpjäxor men då är antagligen inte Quest nog ändå utan då vill du ha andra grejer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxhjälp
Tillbaka
Topp