Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxhjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1050671" data-attributes="member: 35223"><p>På alla tre ställena kommer du kunna få bra och kompetent hjälp. Jag skulle säga att du ska åka dit där du är mest. Dvs det är enkelt att gå tillbaka efter köpet och få hjälp att trycka det där sista lilla osv. Om du bara åker till Åre en gång om året men bor i Stockholm skulle valet för mig vara lätt i alla fall. </p><p></p><p>Personligen så är jag ju grymt nöjd med alla pjäxor som Christian på Åre skidsport gjort åt mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1050671, member: 35223"] På alla tre ställena kommer du kunna få bra och kompetent hjälp. Jag skulle säga att du ska åka dit där du är mest. Dvs det är enkelt att gå tillbaka efter köpet och få hjälp att trycka det där sista lilla osv. Om du bara åker till Åre en gång om året men bor i Stockholm skulle valet för mig vara lätt i alla fall. Personligen så är jag ju grymt nöjd med alla pjäxor som Christian på Åre skidsport gjort åt mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxhjälp
Tillbaka
Topp