Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxjusteringar race
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarnebring" data-source="post: 1071403" data-attributes="member: 131147"><p>Har en dotter som åker för en Stockholmsklubb i U14. Precis som många har hon en tendens att "grisa" då och då, dvs att använda innern som stödhjul. Inte helt ovanligt. Hon har aldrig gjort en ordentlig pjäxjustering och det kan tydligen göra stor skillnad enligt de som vet mest. Är det garaget som är bäst på sådant i Sthlm? Är det någon vits att pilla med det öht här i stan (meningslöst?), eller ska man bara göra det när man i Åre, Sälen, Vemdalen etc., när man kan göra justeringar steg för steg och provåka emellan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarnebring, post: 1071403, member: 131147"] Har en dotter som åker för en Stockholmsklubb i U14. Precis som många har hon en tendens att "grisa" då och då, dvs att använda innern som stödhjul. Inte helt ovanligt. Hon har aldrig gjort en ordentlig pjäxjustering och det kan tydligen göra stor skillnad enligt de som vet mest. Är det garaget som är bäst på sådant i Sthlm? Är det någon vits att pilla med det öht här i stan (meningslöst?), eller ska man bara göra det när man i Åre, Sälen, Vemdalen etc., när man kan göra justeringar steg för steg och provåka emellan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxjusteringar race
Tillbaka
Topp