Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="holm000" data-source="post: 366964" data-attributes="member: 68148"><p>skulle väll anse att du måste se över din vikt också. tänk på att x-waven har en högre flex och det gör den stabil i pist och offpist man kan bli för stel i parken och vid rails. Har du en hög vikt så kan detta kompensera liten men om du har en låg vikt så kommer det vara jobbigt med en hög flex i parken. Har själv åkt med x-waven och foilen. tyvärr var foilen lite för liten för mig så jag fick ju inte utnyttja denns däpning i häl. Men den är betydligt mjukare än x-waven. Sen har jag hört att x-waven kan ta längre tid att passa sig in på foten. så den kan behöva några dagar till upp en vecka i pisten innan den pasar bra.</p><p></p><p>Så jag skulle köra på foilen men det är mitt svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="holm000, post: 366964, member: 68148"] skulle väll anse att du måste se över din vikt också. tänk på att x-waven har en högre flex och det gör den stabil i pist och offpist man kan bli för stel i parken och vid rails. Har du en hög vikt så kan detta kompensera liten men om du har en låg vikt så kommer det vara jobbigt med en hög flex i parken. Har själv åkt med x-waven och foilen. tyvärr var foilen lite för liten för mig så jag fick ju inte utnyttja denns däpning i häl. Men den är betydligt mjukare än x-waven. Sen har jag hört att x-waven kan ta längre tid att passa sig in på foten. så den kan behöva några dagar till upp en vecka i pisten innan den pasar bra. Så jag skulle köra på foilen men det är mitt svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxköp
Tillbaka
Topp