Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="m_j" data-source="post: 841531" data-attributes="member: 86941"><p>Köpte ett par pjäxor på rea i en välsorterad skidbutik men är fundersam över om de lurat på mig en för "bra" pjäxa.</p><p>Jag är ca 170 lång, väger runt 53, ganska lugn åkstil men gillar även att åka fort.</p><p></p><p>Pjäxorna jag har är Nordica sportmachine 85, Flex 75-85. Så funderar på om de är för hårda? I buktiken sa dom ju att den skulle funka fint och jag bara får trycka på mer. </p><p></p><p></p><p>Nu i efterhand har jag kollat på förra årets Full tilt sallly, men bara på internet och den kanske istället är för mjuk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_j, post: 841531, member: 86941"] Köpte ett par pjäxor på rea i en välsorterad skidbutik men är fundersam över om de lurat på mig en för "bra" pjäxa. Jag är ca 170 lång, väger runt 53, ganska lugn åkstil men gillar även att åka fort. Pjäxorna jag har är Nordica sportmachine 85, Flex 75-85. Så funderar på om de är för hårda? I buktiken sa dom ju att den skulle funka fint och jag bara får trycka på mer. Nu i efterhand har jag kollat på förra årets Full tilt sallly, men bara på internet och den kanske istället är för mjuk? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxköp
Tillbaka
Topp