Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxmjöl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yeddheng" data-source="post: 1141453" data-attributes="member: 43092"><p>Hej!</p><p>Mina Salomon X-scream pjäxor som tjänat mig så väl genom åren har inför nyåret börjat självkompostera. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p><p>Innerskorna har tydligen fått för sig att det är f-n dags att återgå till sina ursprungliga beståndsdelar så de ger ifrån sig ett klibbigt mjöligt fnas och allt man stoppar i blir som post-its.</p><p></p><p>Vad är det som sker egentligen? Har inte pinkat eller blandat grogg i dom, vad jag minns. Är det bara gammalt hederligt Chateau-de-tå i kombo med ålder som messat med skumfyllningen eller vad tror ni?</p><p>Kunde det förebyggas?</p><p></p><p>Då pjäxorna nu blir bokstöd, vilka erättare kan tänkas motsvara, om man INTE eftersträvar samma vikt (>3 kg/st!)? </p><p>Fischer Ranger Free 130 kanske? Låter bra på pappret iaf <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yeddheng, post: 1141453, member: 43092"] Hej! Mina Salomon X-scream pjäxor som tjänat mig så väl genom åren har inför nyåret börjat självkompostera. :( Innerskorna har tydligen fått för sig att det är f-n dags att återgå till sina ursprungliga beståndsdelar så de ger ifrån sig ett klibbigt mjöligt fnas och allt man stoppar i blir som post-its. Vad är det som sker egentligen? Har inte pinkat eller blandat grogg i dom, vad jag minns. Är det bara gammalt hederligt Chateau-de-tå i kombo med ålder som messat med skumfyllningen eller vad tror ni? Kunde det förebyggas? Då pjäxorna nu blir bokstöd, vilka erättare kan tänkas motsvara, om man INTE eftersträvar samma vikt (>3 kg/st!)? Fischer Ranger Free 130 kanske? Låter bra på pappret iaf :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxmjöl
Tillbaka
Topp