Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor á la POC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OskarHolmblad" data-source="post: 574777" data-attributes="member: 82298"><p>Ser ut som ett par hypade och väldigt inställningsvänliga flexxons/fulltilts =P</p><p></p><p>Finfina funktioner men tyvärr känns det som att den inte kommer fungera lika bra efter ett år som den gör vid inköp. Pjäxor påfrestas relativt mycket, kyla, slag, konstanta spänningar mm. Därför tror jag att minimalismen, så få delar som möjligt är här för att stanna. Bygg pjäxan i så stora sammanhängande delar som möjligt och komplettera med rejäla metallspännen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OskarHolmblad, post: 574777, member: 82298"] Ser ut som ett par hypade och väldigt inställningsvänliga flexxons/fulltilts =P Finfina funktioner men tyvärr känns det som att den inte kommer fungera lika bra efter ett år som den gör vid inköp. Pjäxor påfrestas relativt mycket, kyla, slag, konstanta spänningar mm. Därför tror jag att minimalismen, så få delar som möjligt är här för att stanna. Bygg pjäxan i så stora sammanhängande delar som möjligt och komplettera med rejäla metallspännen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor á la POC
Tillbaka
Topp