Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1090993" data-attributes="member: 29440"><p>Jag tycker 60 är för hårt för en 8-åring om man inte är på tränings/ tävlingsnivå.</p><p>Sen skiljer ju flexet mellan olika märken.</p><p>Av de pjäxor jag har testat så tycker jag att Lange har relativt mjuk flex,</p><p></p><p>Min dotter fick ett par Head med flex 50 eller 60 för två år sen (fyra spännen), men de var för hårda. Förra säsongen åkte hon med ett par begagnade salomon "Tjej modell" storlek 23 med tre spännen. Har ingen aning om flexet men mjukare än Headen. Det bästa är väl som vanligt att gå till en välsorterad butik och jämföra. Obs pjäxan känns ju alltid lite mjukare i rumstemperatur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1090993, member: 29440"] Jag tycker 60 är för hårt för en 8-åring om man inte är på tränings/ tävlingsnivå. Sen skiljer ju flexet mellan olika märken. Av de pjäxor jag har testat så tycker jag att Lange har relativt mjuk flex, Min dotter fick ett par Head med flex 50 eller 60 för två år sen (fyra spännen), men de var för hårda. Förra säsongen åkte hon med ett par begagnade salomon "Tjej modell" storlek 23 med tre spännen. Har ingen aning om flexet men mjukare än Headen. Det bästa är väl som vanligt att gå till en välsorterad butik och jämföra. Obs pjäxan känns ju alltid lite mjukare i rumstemperatur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor barn
Tillbaka
Topp