Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Megawatt" data-source="post: 1094950" data-attributes="member: 155740"><p>[USER=49784]@zupermac[/USER] Inga problem, jag tycker det blev en riktigt intressant tråd. </p><p></p><p>Vi gick på ett par Lange RXJ (65) som vi nu har kört 1v. över nyår. Jag upplever att han står bättre på skidorna, att han får upp dem lättare på skär samt han även kontrollerar sladdarna mycket bättre. </p><p>Redan efter ett par åk i de nya pjäxorna såg jag mycket stor skillnad mot föregående år. Jag vet inte hur mycket av den utvecklingen som kan tillskrivas pjäxorna eller om det "bara" är det faktum att han är ett år äldre, blivit starkare o fått bättre kroppskontroll oxå spelar in..!? </p><p>Svaret givetvis inte bara det ena eller det andra.. men jag är iaf mycket glad över att vi gick på ett par "riktiga" pjäxor istället för det jag tittat på innan (läs: luddiga barnpjäxor med färglada klibbor).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Megawatt, post: 1094950, member: 155740"] [USER=49784]@zupermac[/USER] Inga problem, jag tycker det blev en riktigt intressant tråd. Vi gick på ett par Lange RXJ (65) som vi nu har kört 1v. över nyår. Jag upplever att han står bättre på skidorna, att han får upp dem lättare på skär samt han även kontrollerar sladdarna mycket bättre. Redan efter ett par åk i de nya pjäxorna såg jag mycket stor skillnad mot föregående år. Jag vet inte hur mycket av den utvecklingen som kan tillskrivas pjäxorna eller om det "bara" är det faktum att han är ett år äldre, blivit starkare o fått bättre kroppskontroll oxå spelar in..!? Svaret givetvis inte bara det ena eller det andra.. men jag är iaf mycket glad över att vi gick på ett par "riktiga" pjäxor istället för det jag tittat på innan (läs: luddiga barnpjäxor med färglada klibbor). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor barn
Tillbaka
Topp