Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
pjäxor = benhining inflamation eller ? tips om pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 102254" data-attributes="member: 11393"><p>Har du redan ont, köp häst liniment. Mycket stabilt, bättre än tigerbalsam finns i varje välsorterad hästbutik. Ta det lite nice and easy med det om du har lätt för att bli allergisk.</p><p></p><p>För att förebygga: Fixa mjukare pjäxor, Ja visst du kanske förlorar lite kontroll och känsla när du åker MEN du kan åka istället för att sitta på after skin och lipa.. Jag kör på ett par Lange med hårdhet 80 när jag e i parken, dom e som ett par gummistövlar jämfört med minna friåknings pjäxor, men dom e super sköna.</p><p></p><p>Har du rejäla problem så kan du beställa smalbens skydd från ortoped tekniska på danderyds sjukhus. Eller laser behandla ( har snackat med en norman som gjort det men jag vet ej vart eller hur mycket det kostade)..</p><p></p><p>Men det som hjälper bäst e att stå rätt på skidorna, svälj stoltheten och ta en skidlektion och lär dej stå rätt på skidorna ( det är oftast bakvikt som gör att man får ont i benhinnor och vader).</p><p></p><p>Sluta landa med bakvikt när du gör 360 och träna/stretcha benen.. </p><p></p><p>Lycka till ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 102254, member: 11393"] Har du redan ont, köp häst liniment. Mycket stabilt, bättre än tigerbalsam finns i varje välsorterad hästbutik. Ta det lite nice and easy med det om du har lätt för att bli allergisk. För att förebygga: Fixa mjukare pjäxor, Ja visst du kanske förlorar lite kontroll och känsla när du åker MEN du kan åka istället för att sitta på after skin och lipa.. Jag kör på ett par Lange med hårdhet 80 när jag e i parken, dom e som ett par gummistövlar jämfört med minna friåknings pjäxor, men dom e super sköna. Har du rejäla problem så kan du beställa smalbens skydd från ortoped tekniska på danderyds sjukhus. Eller laser behandla ( har snackat med en norman som gjort det men jag vet ej vart eller hur mycket det kostade).. Men det som hjälper bäst e att stå rätt på skidorna, svälj stoltheten och ta en skidlektion och lär dej stå rätt på skidorna ( det är oftast bakvikt som gör att man får ont i benhinnor och vader). Sluta landa med bakvikt när du gör 360 och träna/stretcha benen.. Lycka till .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
pjäxor = benhining inflamation eller ? tips om pjäxor
Tillbaka
Topp