Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor - blåtå
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 1056425" data-attributes="member: 121062"><p>Både min kompis och jag har haft samma problem när vi gick från vanliga två-delade skal till våra krypton. </p><p>För oss löste det sig med att vara mer noga att spänna vrist spännet ordentligt. Då glappade foten mindre och vi slapp båda två problemen med blånaglar.</p><p>När jag spänner vrist spännet hårt så upplever jag det som att hälen sitter bättre och att foten överlag är mer fixerad. Behöver bara spänna främre spännet så den inte knäpps upp när jag åker.</p><p></p><p></p><p>Jag själv har 26.5 i pjäxa men 27 cm långa fötter och har Lupo SP men är I princip samma pjäxa som krypton pro 2.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 1056425, member: 121062"] Både min kompis och jag har haft samma problem när vi gick från vanliga två-delade skal till våra krypton. För oss löste det sig med att vara mer noga att spänna vrist spännet ordentligt. Då glappade foten mindre och vi slapp båda två problemen med blånaglar. När jag spänner vrist spännet hårt så upplever jag det som att hälen sitter bättre och att foten överlag är mer fixerad. Behöver bara spänna främre spännet så den inte knäpps upp när jag åker. Jag själv har 26.5 i pjäxa men 27 cm långa fötter och har Lupo SP men är I princip samma pjäxa som krypton pro 2. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor - blåtå
Tillbaka
Topp