Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
PJÄXOR *BRED FOT & *LÅG ANKEL
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1207541" data-attributes="member: 41231"><p>Salomon qst pro 130 tycker jag varit riktigt bra. De andra modellerna i linjen borde vara snarlika.</p><p>Jag har aldrig kunnat ha ett par pjäxor out off the box. Alltid massa bootfitting och grejer men de här pjäxorna är faktiskt jätte sköna direkt, jag körde dem i ugnen för att vidga de yttligare, satte på lite extra padding på fötterna där jag brukar ha ont och nu är det mitt livs skönaste pjäxor. Rekommendera de varmt.</p><p></p><p>mina fötter är 106 som bredast</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1207541, member: 41231"] Salomon qst pro 130 tycker jag varit riktigt bra. De andra modellerna i linjen borde vara snarlika. Jag har aldrig kunnat ha ett par pjäxor out off the box. Alltid massa bootfitting och grejer men de här pjäxorna är faktiskt jätte sköna direkt, jag körde dem i ugnen för att vidga de yttligare, satte på lite extra padding på fötterna där jag brukar ha ont och nu är det mitt livs skönaste pjäxor. Rekommendera de varmt. mina fötter är 106 som bredast [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
PJÄXOR *BRED FOT & *LÅG ANKEL
Tillbaka
Topp