Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor | Fästet för spännet "vandrar"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViSvId" data-source="post: 1280470" data-attributes="member: 171845"><p>Jag brukar spänna pjäxorna ganska hårt så hålen i skalet, som spännena är infästa i, har börjat flytta på sig.</p><p><strong>Finns det något att göra för att förhindra att hålen/spännerna flyttar på sig ytterligare? ...<strong>tex fylla i hålen med nitar av något slag?</strong></strong></p><p></p><p>På nedersta bilden kan man se att 5 hål blivit 4 (nedersta spännet) och samma sak är att på väg att hända på det övre spännet.</p><p>[ATTACH=full]24532[/ATTACH][ATTACH=full]24533[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViSvId, post: 1280470, member: 171845"] Jag brukar spänna pjäxorna ganska hårt så hålen i skalet, som spännena är infästa i, har börjat flytta på sig. [B]Finns det något att göra för att förhindra att hålen/spännerna flyttar på sig ytterligare? ...[B]tex fylla i hålen med nitar av något slag?[/B][/B] På nedersta bilden kan man se att 5 hål blivit 4 (nedersta spännet) och samma sak är att på väg att hända på det övre spännet. [ATTACH type="full" alt="Front.jpg"]24532[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="Insida.jpg"]24533[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor | Fästet för spännet "vandrar"
Tillbaka
Topp